domingo, 28 de mayo de 2017

Paper-zorroa

Sarrera honetan, lauhilabete guztiaren zehar egindako lanak aurkituko dituzu, baita hauetara joateko linka eskuragarri egongo da.

Lehenengo klasean, gure haurtzaroari buruz hitz egin genuen, honako etapan edukitako esperientzia eta oroitzapenaz hitz egin genuen. Gainera, klase batera lehen hezkuntzan bizitako sei argazki eraman genituen. Klase honetan, taldeka jarri ginen eta bakoitzaren oroitzapenak eta argazkien ezaugarriak aztertu genituen. Ondoren, nik edukitako eskola bizipenak Blog-eko sarrera batean azaldu nuen.

Hurrengo sarrera, klasean landutako dekretuari egiten dio erreferentzia. Honetan, Heziberri 2020 dokumentua aztetu genuen, bertako egitura eta zenbait ezaugarri aztertuz. Curriculum hau, Euskal Autonomi Erkidegoan indarrean dagoen dekretu legedia da LOMCErekin batera funtzionatzen duena, hain zuzen ere.

Hirugarren sarrera, klase batean ikusitako José Moya-ren hitzaldia landu genuen. Bideo batzuk ikusi genituen, hauek danak, Moya-k edukitako hitzaldi bati egiten zion erreferentzia. Bideoak behin ikusita ez genituen ondo ulertu, ondorioz, behin baino gehiagotan ikusi behar izan genituen, ondoren, gogoeta bat egin ahal izateko.

Laugarren sarreran, haurtzaroa eta ikaskuntza islatzen zuten bi argazki hautatu genituen. Hauek, kultura Europarra adierazten zuten, ondorioz, benetan errealirarea islatzen zuten beste bi argazki bilatu genituen. Aurrekoan bezala, ikaskuntza eta haurtzaroa islatzen zuten argazki bana aueratu behar genuen. Horrela, lau argazki hauen arteko hausnarketa sakon bat egin genuen. Argazki batzuek gizarteari interesatzen zaiona islatzen zuten eta beste batzuetan berriz, errealiatea. Hortaz, sarrera honi kultura bisuala deitu nion.


Hurrengo sarrerak curriculumarekiko informazioa azaltzen dute. Alde batetik, curriculumaren definizioa eman genuen, ikuspuntu teknokratiko eta filosofikotik eta curriculum motak ere zehaztu genituen, sarrera honi, curriculumaren zehaztapen mailak izena jarri nion.
Bestetik, hezkuntza berrikuntzen inguruan jardun zuten gure klase-kideak. Talde batzuk, hezkuntza legeetaz hitz egin ziguten eta hauek edukitako "arrakastaz" ere. Horrela, aurkezpen guzti horiek batzen dituen sarrera bat egin genuen, bertan azken 200 urteetan zehar izandako hezkuntza sistema ezberdinak jasotzen dira, baita hauen porrotaren zergatiak ere.

Azken aurreko sarreran, metodologia aktiboei buruz hitz egin genuen. Horretarako, gure taldeak aurkezpen txiki bat prestatu genuen. Honetan, metodologia aktiboak azaldu genituen, baita metodologia pasiboari buzko ezaugarriak ere. Gainera, bertan, metodologia aktibo mota batzuk proposatu genituen. Aurkezpen honi kartografia izena jarri genion.

Blogarekin bukatzeko, klasean ebaluazioari buruzko lantxo bat egin genuen. Horretarako, "Buenas Prácticas Docentes" liburuaren lehenengo bi kapituluak irakurri genituen. Ondoren, kapitulu horietan agertzen ziren kontzeptu eta ideien laburpen bat egin genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario